MILNET OY
_______________________________________________________Milnet Oy on vuonna 2006 perustettu täysin suomalainen tukkukauppa, jonka valikoima koostuu pääasiallisesti rautakauppa-alan tuotteista.
Yrityksen tavoitteena on rakentaa pitkäaikaisia asiakassuhteita tarjoamalla tuotteita, jotka vastaavat asiakkaiden tarpeisiin ja tuovat heille lisäarvoa sekä taloudellista hyötyä. Yritys haluaa varmistaa, että asiakassuhteet säilyvät vahvoina ja kestävänä, mikä saavutetaan tarjoamalla korkealaatuisia, asiakkaiden liiketoimintaa tukevia tuotteita. Asiakkaan kokema lisäarvo syntyy siitä, että tuotteet eivät ainoastaan täytä tarpeet, vaan myös tuottavat kannattavuutta ja kilpailuetua heidän toiminnassaan.
Yrityksen toimintatapa perustuu ketteryyteen, ammattitaitoon ja kannattavuuteen. Yritys pyrkii vastaamaan asiakkaidensa tarpeisiin nopeasti ja tehokkaasti, mikä antaa sille kilpailuetua muihin alan toimijoihin nähden. Tämä nopeus ja kyky mukautua asiakkaiden muuttuviin vaatimuksiin mahdollistaa pitkän aikavälin yhteistyön ja luo luottamusta yrityksen palveluihin. Erityisesti yritys haluaa tarjota asiakkailleen tuotteita ja tuoteryhmiä, joilla on uutuusarvoa tai jotka erottuvat kilpailijoista selkeän hintakilpailukykynsä ansiosta.
Yrityksen asiantuntemus perustuu pitkäaikaiseen kokemukseen ja vahvaan ammattitaitoon maahantuonnin ja tukkukaupan alalla. Yritys tuntee hyvin asiakaskuntansa ja sillä on laaja kontaktiverkosto alan keskeisiin toimijoihin Suomessa. Hyvät suhteet niin rauta- ja halpakauppoihin kuin sisustustarvikekauppojen kanssa takaavat sen, että yritys pystyy arvioimaan markkinoiden tarpeita kattavasti ja tuomaan markkinoille uusia, innovatiivisia tuotteita. Yrityksen aktiivinen uusien tuotteiden etsintä ja jatkuva markkinoiden seuraaminen mahdollistavat sen, että asiakkaat saavat käyttöönsä tuotevalikoiman, joka vastaa ajan trendeihin ja tarpeisiin.
Yritys
pyrkii vastuullisuuteen kaikilla näkökulmilla. Ekologista vastuuta yritys
pyrkii kantamaan etsimällä tavarantoimittajia maantieteellisesti niin läheltä
kuin mahdollista, ymmärtämällä tuotantoprosessin ympäristövaikutukset ja
minimoimaan yhteistyössä tehtaan kanssa haitat sekä seuraamalla uusia
ekologisia innovaatioita logistiikan saralla ja mahdollisesti hyödyntämään
niitä. Eettistä vastuuta yritys pyrkii kantamaan tarkistamalla
yhteistyökumppaneidensa työntekijöiden olosuhteet, varmistamalla, että yhteistyökumppanit
eivät käytä lapsityövoimaa sekä rajaamalla pois ne maat, joissa on
todennäköistä, että tuotteita valmistetaan epäeettisesti. Sosiaalista vastuuta
yritys pyrkii kantamaan sillä, että yrityksen kulttuuri on luotu arvostamaan
niin henkilöstöä kuin yhteistyökumppaneita ja kaikkia kohdellaan
tasa-arvoisesti ja oikeudenmukaisesti. Myös asiakkaiden ja loppuasiakkaiden
suuntaan käyttäytyminen ja teot ovat arvostavia ja kunnioittavia.